Dažniausiai užduodami klausimai

Baldus parduodame tik internetu, tad galimybės apžiūrėti juos gyvai – nėra. Nepaisant to, mes visada pasiruošę Jus pakonsultuoti ir padėti rasti geriausią sprendimą.

Jei produkto kortelėje yra spalvų pasirinkimas, vadinasi baldas gali būti tik tokių spalvų. Jei pasirinkimo nėra, tada baldas gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Atsiprašome, tačiau užsakyti kitokią baldo spalvą, nei pateikta svetainėje – galimybės nėra.

Apgailestaujame, bet negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo.

Apgailestaujame, tačiau baldų komplektų neiškomplektuojame.

Informacija apie sandelyje turimą baldų kiekį matoma po kiekvienos prekės aprašymu. Jei ši informacija nėra pateikta, apie tai galite sužinoti telefonu +370 653 32633 arba el. paštu info@comfi.lt.

Taip. Prekes atsiimti galite: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose ir Utenoje.

Prekių pristatymo terminas priklauso nuo to, ar turime Jūsų pasirinktą baldą sandelyje ir Jūsų pasirinkto prekės pristatymo būdo.

Pristatymo būdai:

  • Prekių atsiėmimas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Utenoje (iki 5 d. d.).
  • Prekių atsiėmimas Marijampolėje, Mažeikiuose (iki 9 d. d.).
  • Prekių pristatymas į namus (1-11 d.d.)

Už prekes galite atsiskaityti Jums patogiu būdu:

Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams.

Norint atšaukti savo užsakymą, būtina apie tai mums pranešti el. paštu info@comfi.lt arba telefonu +370 653 32633.

Dieną prieš vežant baldus paskambinsime Jums ir suderinsime pristatymo laiką. Pristatymo dieną vairuotojas susisieks su Jumis.

Dėl šių paslaugų kreiptis el. paštu info@comfi.lt arba telefonu +370 653 32633.

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, reikia pranešti mums el. paštu info@comfi.lt arba telefonu +370 653 32633.

Neatitiktį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo.

PREKIŲ KREPŠELIS (0)