Dažniausiai užduodami klausimai

Baldus parduodame tik internetu, tad galimybės apžiūrėti juos gyvai – nėra. Nepaisant to, mes visada pasiruošę Jus pakonsultuoti ir padėti rasti geriausią sprendimą.

Informacija apie sandėlyje turimą baldų kiekį matoma po kiekvienos prekės aprašymu. Jei ši informacija nėra pateikta, apie tai galite sužinoti telefonu +370 653 32633 arba el. paštu info@comfi.lt.

Prekių pristatymo terminas priklauso nuo to, ar turime Jūsų pasirinktą baldą sandėlyje ir Jūsų pasirinkto prekės pristatymo būdo.

- Prekių pristatymas į namus (3-10 d. d.),
- Prekių atsiėmimas Klaipėdoje (iki 1 d. d.),
- Prekių atsiėmimas Vilniuje ir Kaune (iki 5 d. d.),
- Prekių atsiėmimas Alytuje, Mažeikiuose, Marijampolėje, Panevėžyje, Šiauliuose, Utenoje (iki 7 d. d.).

Taip. Visiems baldams yra suteikiama 2 metų gamintojo garantija.

Taip. Prekes atsiimti galite: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose ir Utenoje.

Už prekes galite atsiskaityti Jums patogiu būdu:

- Grynais atsiimant/pristačius baldus;
- Banko pavedimu;
- Opay sistema.

Dieną prieš vežant baldus paskambinsime Jūsų nurodytu kontaktiniu tel. numeriu ir suderinsime pristatymo laiką. Pristatymo dieną vairuotojas susisieks su Jumis.

Dėl šių paslaugų kreiptis el. paštu info@comfi.lt arba telefonu +370 653 32633.

Apgailestaujame, bet negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo.

Apgailestaujame, tačiau baldų komplektų neiškomplektuojame.

Norint atšaukti savo užsakymą, būtina apie tai mums pranešti el. paštu info@comfi.lt arba telefonu +370 653 32633.

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkurios dalies, reikia pranešti mums el. paštu info@comfi.lt arba telefonu +370 653 32633.

Neatitiktį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo.

PVM sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams.